تعمیر جک پارکینگ, تعمیر کرکره برقی

تعمیر جک پارکینگ پونک

تعمیر جک پارکینگ پونک

تعمیر جک پارکینگ پونک،تعمیر درب اتوماتیک پونکتعمیر درب اتوماتیک شیشه ای پونک  ,تعمیر درب اتوماتیک پونکتعمیر درب اتوماتیک شیشه ای پونک۳۰ در صد تخفیف .مشاوره رایگان.تعمیر درب اتوماتیک محدوده پونک.تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای محدوده پونک, تعمیر درب اتوماتیک منطقه پونک. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای منطقه پونک.تعمیر درب اتوماتیک, تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای,تعمیر درب اتوماتیک شرکت,تعمیر درب اتوماتیک ادارات,تعمیر درب اتوماتیک شرکت در پونک.تعمیر درب اتوماتیک ادارات در پونک,تعمیر درب اتوماتیک با نرخ اتحادیه ,تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در پونک.فروش و نصب درب اتوماتیک در پونک,فروش و نصب درب اتوماتیک منزل.تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای منزل.تعمیر جک پارکینگی | تعمیر درب برقی |تعمیر جک بازویی درب اتوماتیک پارکینگ.تعمیرات درب اتوماتیک پارکینگی و ریلی و هیدرولیک – تعمیرات جک|تعمیر راهبند. تعمیر راهبند میله ای | تعمیر تخصصی درب گروه مهندسی , فروش و نصب درب اتوماتیک منزل در پونک.

تعمیرات درب اتوماتیک , مرکز تخصصی تعمیرات جک پارکینگ پونک , نمایندگی تعمیرات و سرویسکاری درب اتوماتیک.خدمات تعمیر جک پارکینگ.تعمیرات درب اتوماتیک شیشه ای این شرکت با تجربه ۲۰ سال و سابقه درخشان در انجام پروژه های درب اتوماتیک مشاوره.فروش و اجرای انواع درب اتوماتیک کرکره ای،درب اتوماتیک شیشه ای،درب اتوماتیک پارکینگی،درب اتوماتیک صنعتی.کرکره برقی،کرکره اتوماتیک تولید کننده تخصصی درب های اتوماتیک با سابقه ای درخشان در صنعت درب های اتوماتیک پونک.

چه خدمات تعمیر درب اتوماتیک  انجام می دهند؟

  1. تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای
  2. تعمیر جک درب پارکینگ
  3. تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ
  4. آموزش تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای
  5. آموزش تعمیر جک درب پارکینگ
  6. تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای
  7. آموزش تعمیر ریموت درب پارکینگ

درب اتوماتیک یکی از انواع درب برقی می‌باشد. این نوع درب به صورت الکتریکی باز و بسته می‌شود و دیگر نیازی به کارکرد مکانیکی ندارد.

شماره تماس تعمیر جک پارکینگ پونک

۴۴۴۰۹۳۷۵

 ۴۴۲۸۳۰۲۶

 ۵۵۵۲۸۳۶۶

 ۵۵۶۶۱۲۰۴

۰۹۱۲۲۲۰۵۳۶۹

ثبت آنلاین تعمیر جک پارکینگ پونک

جک پارکینگ،تعمیر جک پارکینگ

چند نوع درب اتوماتیک داریم؟

  1. درب اتوماتیک پارکنیگی
  2. درب اتوماتیک شیشه‌ای

انواع درب پارکینگی چیست؟

  • هیدرولیکی
  • پنوماتیک
  • گیربکسی

نمیتوان گفت کدام مدل از درب های پارکینگی مناسب تر است چون متناسب با مکان مورد نظر و ویژگی هر درب میتوان از هر نوع درب استفاده کرد.

درب اتوماتیک به نوعی درب گفته می شود که با استفاده از چشمی های حساس به حرکت یا نور و یا ریموت کنترل های الکترونیکی از راه دور باز و بسته می شوند.

درب های اتوماتیک هوشمند جایگزین درب های سنتی قدیمی شده اند که این موضوع باعث افزایش امنیتی، سرعت و راحتی کار استفاد کنندگان شده است. درب اتوماتیک امروزه کاملا جایگاهی برای خود در صنعت ساختمان پیدا کرده است و به میزان بسیار زیادی از این نوع درب ها استفاده می شود.

از درب اتوماتیک در ساختمان ها ، اماکن تجاری ، هتل ها، مراکز درمانی مانند بیمارستان ها ، مراکز صنعتی و کارخانجات و … استفاده می شود زیرا این درب ها آرامش و امنیت و آسایش را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورند. درب های اتوماتیک همچنین در میزان مصرف انرژی بسیار تاثیر گذار هستند و می توانند میزان مصرف انرژی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند.این درب ها قابلیت حرکت در راستای محور طولی و عرضی (افقی و عمودی) را دارند،

انواع درب اتوماتیک چیست؟

۱-درب اتوماتیک شیشه ای
۲-درب اتوماتیک پارکینگ
۳-درب اتوماتیک کرکره ای
۴-درب اتوماتیک سکشنال
۵-درب اتوماتیک کشویی
۶-درب اتوماتیک ریلی

قسمت های تشکیل دهنده درب اتوماتیک چیست؟

  • تابلوی فرمان یا مرکز کنترل
  • مرکز کنترل درب اتوماتیک یکی از اصلی ترین بخش های درب اتوماتیک به حساب می آید، مرکز کنترل جعبه ای است که در آن تابلوی فرمان قرار می گیرد که کار کنترل باز و بسته کردن درب را بر عهده دارد. این کار را از طریق سیستم های کنترل فرمان رادیویی و شاسی های متصل به آن و از طریق یک میکروپروسسور یا ریز پردازنده کنترل می کند.
  • مولد درب اتوماتیک
  • این قسمت شامل موتور درب اتوماتیک، جک و بازوها، که وظیفه تولید نیروی حرکتی می باشد.
  • میکرو سویچ
  • فلاشرها
  • چشمی
  • چشمی برای تعیین موقعیت باز یا بسته بودن درب و کنترل تردد افراد و اطمینان از نبودن وسیله نقلبه یا شخص هنگام بسته شدن درب بکار می روند.<
  • ریموت
  • ریموت درب در واقع برای کنترل از راه دور درب استفاده می شود که به وسیله آن می توان درب برقی را باز یا بسته نمود.
  • پایه درب برقی
  • قفل برقی
  • قفل مکانیکی

نصب درب اتوماتیک

با استفاده از نیرو های مجرب و متخصص خود طی سال ها کار و فعالیت یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه نصب درب های هوشمند اتوماتیک می باشد. نصب انواع درب اتومات یکی از اصلی ترین تخصص های ما در زمینه درب های اتوماتیک می باشد.

مراحل چک کردن مرحله به مرحله و پیدا کردن مشکل درب اتوماتیک چیست؟

برای رفع مشکل درب های ریموتی، در ابتدا باید به شکل مرحله به مرحله قسمت های مختلف و اجزای آن را با دقت چک کنید تا بتوانید قسمتی که با مشکل مواجه شده است را بیابید.

 ۱- ریموت کنترل درب اتوماتیک

از ابتدایی ترین موارد در رفع مشکل درب های ریموتی، چک کردن ریموت کنترل است. در ابتدا نیاز است که کیت چراغ ریموت چک شود. توجه کنید که اگر ریموت درب اتوماتیک خراب باشد، چراغ آن کم رنگ تر از همیشه خواهد شد و یا اصلا روشن نمی شود. در این صورت یا ریموت درب معیوب شده است و یا با گذشت زمان باتری آن ضعیف شده که با تعویض باتری ریموت، مشکل درب اتوماتیک شما حل خواهد شد.

۲- دستگاه مرکزی و فیوز درب اتوماتیک

اگر ریموت دستگاه سالم بود، گوش خود را به دستگاه مرکزی درب نزدیک کنید. زمانی که دکمه ای از ریموت را لمس کنید، صدای رله دستگاه مرکزی شنیده می شود و این امر بیانگر آن است که هم ریموت فرمان صادر می کند و هم فیوز درب سالم است. همچنین سلامت این دو قسمت نشان می دهد که دستگاه مرکزی نیز سالم است.

اگر صدایی از دستگاه مرکزی شنیده نشد، در ابتدا فیوز را چک کنید و اگر آن هم سالم بود، ایراد از برد مدار یا سیم های ورودی به آن است که نیاز به کارشناسی دقیق تعمیر کار دارد. در این زمان می توانید با استفاده از اپلیکیشن پلاک از تعمیرکار زبده برای حضور در محل درخواست کنید.

۳- جک بازویی درب اتوماتیک

باید توجه داشته باشید که اگر جک های بازویی ایراد داشته باشد، درب اتوماتیک شما نه باز می شود و نه بسته خواهد شد؛ اما اگر چشمی ها مشکل داشته باشند درب باز می شود اما هنگام بسته شدن با مشکل مواجه شده و معمولا بسته نمی شود. اگر درب به طور کامل باز نشد، مشکل از جک بازویی درب اتوماتیک است. در هنگام رفع مشکل درب های ریموتی باید به دقت این موارد را مورد بررسی قرار دهید.

اگر با مشکل خرابی جک مواجه شدید دو روش برای رفع مشکل جک درب وجود دارد. اولین راهکار تعمیر جک پونک است و اگر جک درب قابل تعمیر نباشد و به طور کلی معیوب شده باشد نیاز است که جک ها را تعویض کنید. تعویض جک کار دشوار و سختی است و باز هم پیشنهاد می کنیم تعویض جک را به عهده کارشناس حرفه ای بسپارید.

۴- چشمی یا فتوسل درب اتوماتیک

در صورتی که تمامی موارد ذکر شده در هنگام رفع مشکل درب های ریموتی چک شد. و همگی سالم بودند و درب اتوماتیک هنگام بسته شدن با مشکل مواجه می شد و یا بسته نمی شد. ایراد از چشمی آن است. این امکان وجود دارد که ارتباط چشمی ها با دستگاه مرکزی به هر دلیلی قطع شده و نمی گذارد درب بسته شود. در مواقعی که اطمینان پیدا کردید که مشکل از چشمی های درب اتوماتیک است در ابتدا از صاف بودن و تراز بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. سپس دقت داشته باشید که چشمی ها کاملا تمیز باشند. زیرا هر مانعی که مانع رسیدن اشعه مادون قرمز به گیرنده شود اختلال ایجاد خواهد کرد.

در برخی مواقع این امکان وجود دارد که چشمی درب اتوماتیک یا ریموتی در مکانی قرار گرفته باشد.که نور خورشید به آن می تابد و از آن جایی که نور خورشید هم اشعه مادون ایجاد می کند می تواند در کار چشمی درب نیز اختلال ایجاد کند. این مشکل بیشتر در فصل تابستان که نور خورشید شدیدتر است رخ می دهد و مشکلاتی را ایجاد می کند.

توجه داشته باشید که چشمی ها را در معرض نور خورشید قرار ندهید. با گذاشتن سایه بان برای چشمی های درب ریموتی می توانید از بروز این مشکل نیز جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که اگر با این موارد نیز مشکل درب شما حل نشد چشمی های شما معیوب شده و نیاز است که آن ها را تعمیر یا تعویض کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *